nedjelja, 11. studenoga 2007.

VŠSR

Broj komentara: 8:

Nikola Klinac kaže...

Fejzicu, mogao si sliku objaviti i na blogu "Plavo Vece Rajlovacko", bez obzira sto otvaras zaseban blog za VŠSR...

Anonimno kaže...

Andulajevic te trazi da mu se javis preko sajta Trazimo. Stigla meni na adresu poruka. Javi mu se na mail sto sam ti poslala. Ja odoh uskoro kuci na tri meseca. Bicemo u kontaktu, na istoj sam e-mail.

Branka i Bojan Jocic kaže...

Fejzo,veliki pozdrav od Branke Poljicak.Sta ima kod tebe?Cime se bavis i da li si sa nekim iz odeljenja u kontaktu?Koga vidis , cujes pozdravi od mene i javi se ponekad.VELIKI POZDRAV

Goran _AI kaže...

Zdravo Cimeru,

Veliki pozdrav od cimera Goran Andulajevic.
Javi se!

Tosha IVkl AE kaže...

pozdrav Fejzo
Toša

cica kaže...

Puno pozdrava Fejzi od Cice , drugarice iz odeljenja. Nadam se da si dobro. Pozdravlja te i Jaca Stepanic.

Anonimno kaže...

Jasmine javi mi se molim te u vezi mature na nevenatoder@gmail.com

Anonimno kaže...

Pozdrav Fejzicu mnogo godina se nismo vidjeli - "bliska rodbina" S.K.